Aktualizacja: 24.04.2025 02:11 Publikacja: 23.01.2023 10:57
Brak nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych można było zauważyć szczególnie podczas pandemii
Foto: Adobe Stock
Tak wynika z raportu przygotowanego przez Fundację Startup Poland we współpracy z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie i Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. Opracowanie zawiera także analizę potencjału akceleracji czyli możliwości doprowadzenia startupów do poziomu, w którym będą mogły przetestować swoje rozwiązanie z partnerami korporacyjnymi.
Szefowie dużych firm zwracają uwagę na to, że brak nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych można było zauważyć szczególnie podczas pandemii. – Niedoceniany jeszcze kilka lat temu edtech przeszedł największe zmiany podczas pandemii, na co miał wpływ niski poziom cyfryzacji systemu edukacji w tamtym momencie – komentuje Michał Kramarz, dyrektor Google for Startups w Europie S?rodkowo-Wschodniej.
Czytelnictwo książek w Polsce w 2024 roku ustabilizowało się na poziomie nieco powyżej 40%. Chociaż jest to niez...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
W badaniu umiejętności osób dorosłych PIAAC Polska odnotowała jeden z największych spadków w wynikach. Potrzeba...
W jaki sposób technologia wpłynie na społeczeństwa przyszłości i jak dostosować edukację do nowoczesnych realiów...
Chociaż w ubiegłym roku 48 proc. czytających Polaków wskazało zakup jako źródło czytanych książek, to dane GUS s...
Ten dzień to także hiszpańskie narodowe święto jej patrona – Św. Jerzego. Tradycją stało się, że mężczyźni obdar...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas