Żakowski do maturzystów: Opowiedzcie swoją Polskę przyszłości i wygrajcie indeksy

Jacek Żakowski apeluje do maturzystów i zachęca ich do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez Fundację Collegium Civitas. "Macie za sobą egzamin dojrzałości, więc włączcie się do debaty i dojrzałego zbiorowego namysłu. Opowiedzcie nam swoją Polskę przyszłości” – podkreśla.

Publikacja: 17.05.2023 11:59

Żakowski do maturzystów: Opowiedzcie swoją Polskę przyszłości i wygrajcie indeksy

Foto: Adobe Stock

adm

Jacek Żakowski zachęca tegorocznych maturzystów do wzięcia udziału w konkursie „Zima, wiosna, lato, jesień – moja Polska po wyborach 2023”, który organizowany jest przez Fundację Collegium Civitas z inicjatywy Concilium Civitas przy współpracy Związku Nauczycielstwa Polskiego. „Macie głos. Macie prawa. Włączcie się. Wypowiedzcie się. Pomóżcie zbudować lepszą Polskę. I wygrajcie indeksy. Macie czas do końca maja” – podkreśla Żakowski. „Ten rok to dla Was dwa wielkie egzaminy. Edukacyjny i obywatelski. Czyli matura i wybory. Matura już praktycznie za Wami. Jej wynik naznaczyło to, że cała Wasza edukacja to okres narastającego chaosu i kolejnych kryzysów w oświacie. W polskiej historii niewiele było roczników tak boleśnie dotkniętych beztroskimi eksperymentami edukacyjnymi dorosłych. W imieniu starszych pokoleń mogę Was tylko przeprosić” – dodaje. 

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Edukacja
Nauczyciele dostaną podwyżki przed wyborami. Czy to celowe działanie MEN?
Materiał Promocyjny
5 różnic między studiami dwustopniowymi a jednolitymi, o których warto wiedzieć
Edukacja
Minister edukacji Estonii: musimy uczyć odróżniania prawdy od dezinformacji
Edukacja
Quo vadis, Edukacjo?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Edukacja
Podcast „Szkoła na nowo”: Skibidi, sigma - czyli w jaki sposób młodzi tworzą swój język?