Ekspertka: potrzebna jest cyfrowa transformacja edukacji

Cyfrowa transformacja edukacji dałaby nauczycielom możliwość skupienia się na indywidualnych możliwościach każdego studenta, ocenianiu opartym w mniejszym stopniu na standaryzowanych testach, a w większym na podejściu jakościowym do wykonanej pracy.

Publikacja: 24.04.2023 12:11

Uczelnie powinny w większym stopniu brać pod uwagę możliwości i zainteresowania studentów

Uczelnie powinny w większym stopniu brać pod uwagę możliwości i zainteresowania studentów

Foto: Adobe Stock

Co chwilę pojawiają się nowe ekscytujące dane dotyczące tego jaki wpływ na naszą przyszłość będzie miała technologia oraz czy możemy już dziś przygotować uczniów i studentów na nadchodzące zmiany. Niektóre raporty wskazują, że wciąż jeszcze nie wymyliśmy ponad połowy zawodów jakie będą mieli dzisiejsi nastolatkowie. Jest to bardziej ograniczone w perspektywie czasowej – dla przykładu raport McKinsey wskazuje, że pandemia Covid-19 przyspieszyła cyfryzację w obszarze usług i kontaktów z klientami o 3 do 5 lat w ciągu zaledwie 12 miesięcy.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Uczelnie wyższe
Uniwersytet Warszawski stawia na inwestycje. Co udało się zrobić w 2024 r.?
Uczelnie wyższe
Nowy wymiar kształcenia nauczycieli: studia-pedagogiczne.pl
Uczelnie wyższe
Warto pomyśleć o stypendiach pomostowych. Kto może się o nie starać?
Materiał Partnera
Międzynarodowy standard studiów podyplomowych i MBA
Uczelnie wyższe
Nie stójmy w miejscu, inwestycja w siebie zawsze się opłaca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama