Ekspertka: potrzebna jest cyfrowa transformacja edukacji

Cyfrowa transformacja edukacji dałaby nauczycielom możliwość skupienia się na indywidualnych możliwościach każdego studenta, ocenianiu opartym w mniejszym stopniu na standaryzowanych testach, a w większym na podejściu jakościowym do wykonanej pracy.

Publikacja: 24.04.2023 12:11

Uczelnie powinny w większym stopniu brać pod uwagę możliwości i zainteresowania studentów

Uczelnie powinny w większym stopniu brać pod uwagę możliwości i zainteresowania studentów

Foto: Adobe Stock

Co chwilę pojawiają się nowe ekscytujące dane dotyczące tego jaki wpływ na naszą przyszłość będzie miała technologia oraz czy możemy już dziś przygotować uczniów i studentów na nadchodzące zmiany. Niektóre raporty wskazują, że wciąż jeszcze nie wymyliśmy ponad połowy zawodów jakie będą mieli dzisiejsi nastolatkowie. Jest to bardziej ograniczone w perspektywie czasowej – dla przykładu raport McKinsey wskazuje, że pandemia Covid-19 przyspieszyła cyfryzację w obszarze usług i kontaktów z klientami o 3 do 5 lat w ciągu zaledwie 12 miesięcy.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Uczelnie wyższe
Ruszył nabór do programu Erasmus+ 2025. Harmonogram składania wniosków
Uczelnie wyższe
Joanna Ćwiek-Świdecka: Nie tylko Collegium Humanum. W Polsce jest więcej „Wyższych Szkół Dobrego Samopoczucia”
Uczelnie wyższe
Dzień otwarty w Warszawskiej Szkole Filmowej – przyjdź i poznaj tajniki pracy na planie filmowym!
Uczelnie wyższe
Prof. Michał Żmihorski: Realia polskiej nauki to również układy, które blokują innych ­– młodszych, ambitnych
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Uczelnie wyższe
Inauguracja 23. edycji Programu Stypendiów Pomostowych
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń