Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.06.2025 11:47 Publikacja: 25.07.2023 16:41
Sharenting
Dzieci, których wizerunek jest udostępniany w internecie, w przyszłości mogą stać się ofiarami kradzieży tożsamości
Foto: https://unsplash.com/@caleb_woods
Indyjska Assam Police udostępniła cztery zdjęcia bardzo do siebie podobnych dzieci (wszystkie wygenerowane przez AI) opatrzone hashtagiem: #DontBeASharent. Są na nich też podpisy – jeden z nich brzmi: „Dzieci to nie trofea mediów społecznościowych.” Autorzy kampanii podkreślają, by rodzice nie handlowali prywatnością dzieci w zamian za lajki. „Cyfrowe blizny pozostają” – można przeczytać na Twitterze.
To w ostatnim czasie nie pierwsza kampania, która zwraca uwagę na prywatność dzieci w sieci. Podobną przedstawiło Deutsche Telekom. Zrobiono wówczas zdjęcie dziecka o imieniu Ella i wykorzystano sztuczną inteligencję do stworzenia cyfrowej starszej wersji dziewczynki, która rozmawia z rodzicami o tym, dlaczego nie powinni udostępniać jej zdjęć w Internecie.
Czytelnictwo książek w Polsce w 2024 roku ustabilizowało się na poziomie nieco powyżej 40%. Chociaż jest to niez...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
W badaniu umiejętności osób dorosłych PIAAC Polska odnotowała jeden z największych spadków w wynikach. Potrzeba...
W jaki sposób technologia wpłynie na społeczeństwa przyszłości i jak dostosować edukację do nowoczesnych realiów...
Chociaż w ubiegłym roku 48 proc. czytających Polaków wskazało zakup jako źródło czytanych książek, to dane GUS s...
Ten dzień to także hiszpańskie narodowe święto jej patrona – Św. Jerzego. Tradycją stało się, że mężczyźni obdar...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas