Reklama

Podręcznik czy laptop? Ciekawe wnioski z badań wśród nauczycieli i rodziców

W opinii zdecydowanej większości badanych nauczycieli i rodziców papierowe materiały edukacyjne, podręczniki i także karty pracy, poprawiają umiejętność czytania.

Publikacja: 10.11.2024 12:37

Podręcznik czy laptop? Ciekawe wnioski z badań wśród nauczycieli i rodziców

Foto: Adobe Stock

Tekst powstał przy współpracy z Wydawnictwami Szkolnymi i Pedagogicznymi SA.

Na zlecenie firmy Epson w sierpniu i wrześniu przeprowadzono badania w 20 krajach europejskich, w których wzięło udział ponad 4200 nauczycieli i blisko 21 tysięcy rodziców dzieci w wieku od 8 do 16 lat. W Polsce wzięło w nim udział 203 nauczycieli i 1032 rodziców. Zebrane wyniki dowodzą, że nauczyciele i rodzice w Polsce zdecydowanie chcą równowagi między nauczaniem tradycyjnym i cyfrowym oraz większego wykorzystania „papierowych” podręczników w szkole.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Szkoły podstawowe i średnie
Cyfryzacja szkół w Polsce: gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Szkoły podstawowe i średnie
Polska szkoła wobec sztucznej inteligencji. Między lękiem a szansą cywilizacyjną
Szkoły podstawowe i średnie
Jak wspierać ucznia z ADHD? Nowy poradnik IBE dla nauczycieli
Szkoły podstawowe i średnie
Nowe podstawy przyrodnicze: czas decyzji i publicznej debaty
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Szkoły podstawowe i średnie
„Edukacja z wojskiem” wraca do polskich szkół
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama