„Poczuj chemię do Jezusa” – lepsze innowacyjne zajęcia niż straszenie piekłem

Nie wolno nikogo hejtować. A zwłaszcza już tych nauczycieli, którzy starają się prowadzić lekcje w ciekawy, innowacyjny sposób. I nie powinno mieć znaczenia jakiego przedmiotu uczą - czy jest to język polski, biologia czy religia.

Publikacja: 15.06.2023 14:37

Dzieci w jednej z toruńskich szkół uczyły się na religii o sakramentach z wykorzystaniem eksperyment

chemia

Dzieci w jednej z toruńskich szkół uczyły się na religii o sakramentach z wykorzystaniem eksperymentów chemicznych

Foto: adobe stock

W szkole podstawowej nr 35 im. Polskich Olimpijczyków w Toruniu odbyły się zajęcia "Poczuj chemię do Jezusa". Informacja o nich, która pojawiła się na stronie placówki na FB od wczoraj rozgrzewa portale społecznościowe.

"W roku szkolnym 2022/23 klasy pierwsze brały udział w innowacji pedagogicznej "Poczuj chemię do Jezusa". Dzieci za pomocą bezpiecznej chemii poznawały istotę sakramentów świętych. Przeprowadzono siedem lekcji z użyciem eksperymentów chemicznych.  Uczniowie nie tylko obserwowali, ale również sami wykonywali doświadczenia" – podała szkoła.

Pozostało 84% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Szkoły podstawowe i średnie
Sondaż: czy Polacy boją się edukacji zdrowotnej w szkołach?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Szkoły podstawowe i średnie
Lekcje religii. Ostry komunikat strony kościelnej po rozmowach z rządem
Szkoły podstawowe i średnie
Podcast „Szkoła na nowo”: czego będą uczyć na edukacji zdrowotnej?
Szkoły podstawowe i średnie
Zmiany w ramowych planach nauczania szkół publicznych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Szkoły podstawowe i średnie
Podręcznik czy laptop? Ciekawe wnioski z badań wśród nauczycieli i rodziców