Reklama
Rozwiń
Reklama

Edukacja włączająca czy wykluczająca

Rodzice dzieci ze szczególnymi trudnościami i niepełnosprawnych obawiają się, że planowana przez resort reforma edukacji specjalnej nie będzie dla nich dobra.

Aktualizacja: 25.04.2021 21:18 Publikacja: 25.04.2021 18:26

Przemysław Czarnek

Przemysław Czarnek

Foto: fot. Ministerstwo Edukacji i Nauki, Departament Informacji i Promocji

Niemal 5,5 tys. rodziców i nauczycieli podpisało się pod petycją do ministra edukacji i nauki Przemysława Czarnka. Wyrażają w niej swoją obawę związaną z przygotowywanym przez resort programem edukacji włączającej dla dzieci z niepełnosprawnościami. Apelują też o rozmowy w sprawie projektowanych zmian. Obawiają się, że jeśli tacy uczniowie trafią do masowych szkół, to nikt nie będzie miał czasu na to, by pochylić się nad ich szczególnymi potrzebami.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Edukacja
Historia tak, pierniki nie – sprawdziliśmy, które wycieczki wyeliminowały tzw. godziny basiowe
Edukacja
Podcast „Szkoła na nowo”: Czy chłopcy mają w szkole trudniej?
Edukacja
Powrót prac domowych w szkołach jest praktycznie pewny. Decyzja już w październiku
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Edukacja
Czy obowiązkowe prace domowe wrócą do szkół? Barbara Nowacka określiła datę tej decyzji
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama