Akademia Leona Koźmińskiego wśród najlepszych uczelni biznesowych na świecie

Akademia Leona Koźmińskiego znalazła się wśród najlepszych uczelni biznesowych na świecie, jeśli chodzi o realizację studiów podyplomowych i programów rozwojowych dla firm – wynika z rankingów Financial Times Executive Education 2023.

Publikacja: 23.05.2023 09:38

Akademia Leona Koźmińskiego wśród najlepszych uczelni biznesowych na świecie

Foto: PAP/Albert Zawada

adm

Dziennik „Financial Times” opublikował tegoroczne rankingi najlepszych uczelni biznesowych, oferujących otwarte i zamknięte programy rozwojowe. W obu rankingach znalazła się tylko jedna uczelnia z Europy Środkowo-Wschodniej – Akademia Leona Koźmińskiego.  

W opublikowanych rankingach Financial Times (Custom Executive Education oraz Open-enrolment Executive Education) Akademia Leona Koźmińskiego znajduje się obok wiodących uczelni ze Stanów Zjednoczonych (m.in. University of Michigan, University of North Carolina), Wielkiej Brytanii (m.in. London Business School, University of Oxford, University of Cambridge) oraz Holandii i Francji. Akademia ma swoje miejsce także w dodatkowym zestawieniu, przedstawiającym 50 najlepszych uczelni biznesowych na świecie, będących partnerem w rozwoju indywidualnym oraz korporacyjnym. 

Pozostało 84% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Edukacja
Podcast „Szkoła na nowo”: Skibidi, sigma - czyli w jaki sposób młodzi tworzą swój język?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Edukacja
MEN zmienia przepisy o frekwencji w szkole. Uczeń nie pojedzie na wakacje we wrześniu
Edukacja
Rusza nowy podcast "Rz" poświęcony edukacji
Edukacja
Marcin Smolik odwołany ze stanowiska szefa CKE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Edukacja
Ćwiek-Świdecka: czy wyniki Szkoły w Chmurze na pewno są takie złe?