Wakacje, czyli wielka akcja odnawiania szkół i przedszkoli

Lubelscy uczniowie zyskają nowe boiska i hale sportowe. Nie wszystkie remonty zakończą się jednak do końca wakacji.

Aktualizacja: 14.08.2015 00:08 Publikacja: 13.08.2015 19:17

Od początku roku Lublin przeznaczył na remonty w placówkach oświatowych 5,3 mln zł

Od początku roku Lublin przeznaczył na remonty w placówkach oświatowych 5,3 mln zł

Foto: materiały prasowe

Malowanie ścian, wymiana instalacji elektrycznej, cyklinowanie podłóg, wymiana okien czy drzwi. W szkołach i innych placówkach oświatowych kończą się właśnie wakacyjne remonty. W Lublinie odbywają się one w kilkudziesięciu placówkach oświatowych.

Jak nas informuje Olga Mazurek z biura prasowego Urzędu Miasta Lublin, od początku 2015 r. miasto przeznaczyło na remonty w placówkach oświatowych ponad 5,3 mln zł. Na bieżące remonty w przedszkola poszło ponad 1,8 mln zł, co pozwoliło na przeprowadzenie prac w 31 placówkach. Wykonane zostały też remonty w 16 szkołach podstawowych za ponad 960 tys. zł. Ale nie tylko – także m.in. w trzech zespołach szkół ogólnokształcących przeprowadzono prace za 170 tys., a w ośmiu gimnazjach wykonano naprawy i remonty za ponad 370 tys. zł. Niemal ćwierć miliona złotych zostało przeznaczonych na remonty w sześciu lubelskich ogólniakach.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Edukacja
Podcast „Szkoła na nowo”: Skibidi, sigma - czyli w jaki sposób młodzi tworzą swój język?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Edukacja
MEN zmienia przepisy o frekwencji w szkole. Uczeń nie pojedzie na wakacje we wrześniu
Edukacja
Rusza nowy podcast "Rz" poświęcony edukacji
Edukacja
Marcin Smolik odwołany ze stanowiska szefa CKE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Edukacja
Ćwiek-Świdecka: czy wyniki Szkoły w Chmurze na pewno są takie złe?