Akcje promocyjne uniwersytetów i politechnik

Już nie tylko same uczelnie walczą o studentów. W akcje promocyjne uniwersytetów i politechnik włączają się też samorządy.

Aktualizacja: 02.11.2017 23:57 Publikacja: 01.11.2017 17:42

W Poznaniu studiuje ok. 114 tys. studentów. Na zdjęciu Uniwersytet Adama Mickiewicza

W Poznaniu studiuje ok. 114 tys. studentów. Na zdjęciu Uniwersytet Adama Mickiewicza

Foto: Fotorzepa, Bartosz Jankowski

We Wrocławiu dziesięć publicznych uczelni przy wsparciu władz miasta będzie namawiać młodych ludzi w całej Polsce, by na miejsce studiów wybrali właśnie to miasto.

– Aż 90 proc. studentów, którzy kształcą się we Wrocławiu, jest zadowolonych z tego wyboru, a 88 proc. rekomendowałoby to miasto znajomym wybierającym studia. Tak dobrych opinii jak Wrocław nie ma żadne akademickie miasto w Polsce – wyjaśnia Ewa Kaucz, prezes ARAW. – Projekt „Pokolenie W" to kampania wizerunkowa skierowana do osób, które stoją przed jednym z najtrudniejszych życiowych wyborów.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Edukacja
Nauczyciele dostaną podwyżki przed wyborami. Czy to celowe działanie MEN?
Materiał Promocyjny
5 różnic między studiami dwustopniowymi a jednolitymi, o których warto wiedzieć
Edukacja
Minister edukacji Estonii: musimy uczyć odróżniania prawdy od dezinformacji
Edukacja
Quo vadis, Edukacjo?
Edukacja
Podcast „Szkoła na nowo”: Skibidi, sigma - czyli w jaki sposób młodzi tworzą swój język?