Reklama

Akcje promocyjne uniwersytetów i politechnik

Już nie tylko same uczelnie walczą o studentów. W akcje promocyjne uniwersytetów i politechnik włączają się też samorządy.

Aktualizacja: 02.11.2017 23:57 Publikacja: 01.11.2017 17:42

W Poznaniu studiuje ok. 114 tys. studentów. Na zdjęciu Uniwersytet Adama Mickiewicza

W Poznaniu studiuje ok. 114 tys. studentów. Na zdjęciu Uniwersytet Adama Mickiewicza

Foto: Fotorzepa, Bartosz Jankowski

We Wrocławiu dziesięć publicznych uczelni przy wsparciu władz miasta będzie namawiać młodych ludzi w całej Polsce, by na miejsce studiów wybrali właśnie to miasto.

– Aż 90 proc. studentów, którzy kształcą się we Wrocławiu, jest zadowolonych z tego wyboru, a 88 proc. rekomendowałoby to miasto znajomym wybierającym studia. Tak dobrych opinii jak Wrocław nie ma żadne akademickie miasto w Polsce – wyjaśnia Ewa Kaucz, prezes ARAW. – Projekt „Pokolenie W" to kampania wizerunkowa skierowana do osób, które stoją przed jednym z najtrudniejszych życiowych wyborów.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Edukacja
Podcast „Szkoła na nowo”: Czy chłopcy mają w szkole trudniej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Edukacja
Powrót prac domowych w szkołach jest praktycznie pewny. Decyzja już w październiku
Edukacja
Czy obowiązkowe prace domowe wrócą do szkół? Barbara Nowacka określiła datę tej decyzji
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Materiał Partnera
Podróż w stronę rozwoju. WSKZ inspiruje do nauki
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama