Akcje promocyjne uniwersytetów i politechnik

Już nie tylko same uczelnie walczą o studentów. W akcje promocyjne uniwersytetów i politechnik włączają się też samorządy.

Aktualizacja: 02.11.2017 23:57 Publikacja: 01.11.2017 17:42

W Poznaniu studiuje ok. 114 tys. studentów. Na zdjęciu Uniwersytet Adama Mickiewicza

W Poznaniu studiuje ok. 114 tys. studentów. Na zdjęciu Uniwersytet Adama Mickiewicza

Foto: Fotorzepa, Bartosz Jankowski

We Wrocławiu dziesięć publicznych uczelni przy wsparciu władz miasta będzie namawiać młodych ludzi w całej Polsce, by na miejsce studiów wybrali właśnie to miasto.

– Aż 90 proc. studentów, którzy kształcą się we Wrocławiu, jest zadowolonych z tego wyboru, a 88 proc. rekomendowałoby to miasto znajomym wybierającym studia. Tak dobrych opinii jak Wrocław nie ma żadne akademickie miasto w Polsce – wyjaśnia Ewa Kaucz, prezes ARAW. – Projekt „Pokolenie W" to kampania wizerunkowa skierowana do osób, które stoją przed jednym z najtrudniejszych życiowych wyborów.

Pozostało 81% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Edukacja
Podcast „Szkoła na nowo”: Skibidi, sigma - czyli w jaki sposób młodzi tworzą swój język?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Edukacja
MEN zmienia przepisy o frekwencji w szkole. Uczeń nie pojedzie na wakacje we wrześniu
Edukacja
Rusza nowy podcast "Rz" poświęcony edukacji
Edukacja
Marcin Smolik odwołany ze stanowiska szefa CKE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Edukacja
Ćwiek-Świdecka: czy wyniki Szkoły w Chmurze na pewno są takie złe?