Reklama

Akcje promocyjne uniwersytetów i politechnik

Już nie tylko same uczelnie walczą o studentów. W akcje promocyjne uniwersytetów i politechnik włączają się też samorządy.

Aktualizacja: 02.11.2017 23:57 Publikacja: 01.11.2017 17:42

W Poznaniu studiuje ok. 114 tys. studentów. Na zdjęciu Uniwersytet Adama Mickiewicza

W Poznaniu studiuje ok. 114 tys. studentów. Na zdjęciu Uniwersytet Adama Mickiewicza

Foto: Fotorzepa, Bartosz Jankowski

We Wrocławiu dziesięć publicznych uczelni przy wsparciu władz miasta będzie namawiać młodych ludzi w całej Polsce, by na miejsce studiów wybrali właśnie to miasto.

– Aż 90 proc. studentów, którzy kształcą się we Wrocławiu, jest zadowolonych z tego wyboru, a 88 proc. rekomendowałoby to miasto znajomym wybierającym studia. Tak dobrych opinii jak Wrocław nie ma żadne akademickie miasto w Polsce – wyjaśnia Ewa Kaucz, prezes ARAW. – Projekt „Pokolenie W" to kampania wizerunkowa skierowana do osób, które stoją przed jednym z najtrudniejszych życiowych wyborów.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Edukacja
Czy obowiązkowe prace domowe wrócą do szkół? Barbara Nowacka określiła datę tej decyzji
Edukacja
Podróż w stronę rozwoju. WSKZ inspiruje do nauki
Materiał Promocyjny
Jak urządzić pokój ucznia? Podziel go na strefy!
Materiał Promocyjny
Kiedy najlepiej zacząć uczyć dziecko angielskiego: 3-5 lat czy później?
Edukacja
Próba przekupstwa i erotyczne SMS-y. Afera wokół rektora Mirosława Minkiny
Reklama
Reklama