Reklama
Rozwiń
Reklama

Prawie 2/3 polskich dzieci używa smartfonów. Coraz więcej szkół tego zabrania

Co drugie dziecko w Polsce nie może korzystać z telefonu komórkowego w szkole. Niemal tyle samo ma na swoich smartfonach zainstalowane blokady rodzicielskie – pokazują badania.

Publikacja: 31.08.2022 15:49

Smartfony ma 43 proc. dzieci powyżej 15 roku życia, 40 proc. w wieku 11-15 lat i 21 proc. w grupie 8

Smartfony ma 43 proc. dzieci powyżej 15 roku życia, 40 proc. w wieku 11-15 lat i 21 proc. w grupie 8-10 lat.

Foto: DisobeyArt - stock.adobe.com

Uczniowie coraz częściej mają do dyspozycji telefon komórkowy z dostępem do internetu. Jak wynika z badania „Dzieci a smartfony” przeprowadzonego za pośrednictwem platformy Omnisurv na ogólnopolskiej próbie rodziców w wieku 30-50 lat na zlecenie firmy Digital Care wynika, że smartfony ma 43 proc. dzieci powyżej 15 roku życia, 40 proc. w wieku 11-15 lat i 21 proc. w grupie 8-10 lat. Miało je także 13 proc. maluchów mających 5-7 lat.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Trendy
Czy młodzi ludzie lubią szponcić? Rozmawiamy o Młodzieżowym Słowie Roku
Trendy
Pokolenie online. Ponad 1,4 mln dzieci w Polsce korzysta z mediów społecznościowych
Trendy
Smartfony w szkołach. Ogólnopolskie badanie IBE
Trendy
Szkoła dopasowana do życia. Nowe oblicze edukacji online z USA dociera do Polski
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Trendy
Dzieciństwo w trybie offline. O roli zabawy i realnych relacji w cyfrowej erze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama