Datki czy kwiatki? PAH na koniec roku szkolnego prosi o wsparcie dziewczynek z Sudanu Południowego

Polska Akcja Humanitarna namawia, by zamiast wywołujących dyskusje prezentów dla nauczycieli wręczanych na koniec roku szkolnego, wesprzeć organizacje charytatywne. Proponują, by zaangażować się w zapewnienie środków higienicznych uczennicom z Sudanu Południowego.

Publikacja: 21.06.2023 14:32

Niektóre szkoły proponują, by zamiast kwiatów dla nauczycieli wspierać zbiórki dla potrzebujących

kwiaty

Niektóre szkoły proponują, by zamiast kwiatów dla nauczycieli wspierać zbiórki dla potrzebujących

Foto: adobe stock

jcs

Sprawa jest złożona, bo nauczyciele zapewniają, że nie oczekują żadnych prezentów. Kwiaty i czekoladki są miłe, ale nie są niezbędne. Z drugiej strony rodzicom i uczniom wydaje się, że jednak powinno się w jakiś sposób podziękować za trud minionego roku. W tej sytuacji Polska Akcja Humanitarna rusza z akcją „Zamiast kwiatka niosę pomoc” namawiając do wspierania w ten sposób mieszkańców Sudanu Południowego.

“Zapraszamy do wypróbowania nowego sposobu na okazywanie wdzięczności. Zapraszamy do akcji „Zamiast kwiatka niosę pomoc” na zakończenie roku szkolnego. To świetna lekcja pomagania w praktyce!” – zachęca PAH na swojej stronie internetowej. „W tym roku chcemy wesprzeć dziewczynki i kobiety w Sudanie Południowym, które mają ograniczony dostęp do produktów higienicznych co wpływa na ich zdrowie, edukację, bezpieczeństwo, życie osobiste i pracę” – czytamy.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Oświata
Podcast „Szkoła na nowo”: Dysleksja – to nie są wymysły „facetek z poradni”
Oświata
Podcast „Szkoła na nowo”: Organizacje społeczne: nie o takie szkoły walczyliśmy przed wyborami w 2023 r.
Oświata
Podcast „Szkoła na nowo”: Wolna szkoła – czy to w ogóle możliwe?
Oświata
Czy powinno się uczyć pisania w zerówce? Odpowiada Facetka_z_Poradni
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Oświata
Jaka szkoła po 2026 r.? MEN rozpoczyna konsultacje reformy edukacji