Aktualizacja: 16.05.2025 09:53 Publikacja: 14.07.2022 12:29
Foto: Adobe Stock
Już nie tylko w IT, ale także w marketingu, reklamie, grafice, e-commerce oraz w badaniach i rozwoju rośnie z każdym kwartałem odsetek ofert pracy, w której potrzebne są kompetencje cyfrowe- wynika z najnowszych danych Pracuj.pl. czołowego portalu rekrutacyjnego, który właśnie podsumował wyniki I półrocza tego roku.
Zgodnie z oczekiwaniami i rynkowym trendem, przyniosło ono nowy rekord liczby ogłoszeń zamieszczonych na Pracuj.pl. Od stycznia do końca czerwca pojawiło się tam 597 tys. nowych ofert, aż o 55 proc. więcej niż rok wcześniej. Podobnie jak na całym rynku rekrutacji online, była to głównie zasługa rekordowego ożywienia aktywności pracodawców i rekruterów w I kwartale, gdy na portalu Grupy Pracuj opublikowano 312 tys. nowych ofert pracy. II kwartał był tam już nieco słabszy (285 tys. ogłoszeń), choć i tak prawie o jedną piątą lepszy niż rok wcześniej.
Także lekcje zdalne powinny uwzględniać równomierne obciążenia uczniów.
Młodzi ludzie w naszym kraju nie są przygotowani do obsługi użytkowych aplikacji, choć radzą sobie z wyzwaniami...
Chociaż spora grupa pracowników w zdobywaniu nowych umiejętności kieruje się chęcią własnego rozwoju, to większo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas