Czarnek: Brak zgody na dyktaturę światopoglądu lewicowo-liberalnego

- Wolność nauki, brak zgody na dyktaturę światopoglądu lewicowo-liberalnego, która przejawiała się w częstych postępowaniach dyscyplinarnych w stosunku do naukowców, którzy wypowiadali się nie po myśli ideologów lewicowo-liberalnych, i zdrowa nauka w szkołach podstawowych - takie priorytety działalności Ministerstwa Edukacji Narodowej wskazał Przemysław Czarnek, nowy szef resortu.

Aktualizacja: 21.10.2020 20:47 Publikacja: 21.10.2020 20:15

Czarnek: Brak zgody na dyktaturę światopoglądu lewicowo-liberalnego

Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek

qm

W poniedziałek rano prezydent Andrzej Duda dokonał zaprzysiężenia Przemysława Czarnka na stanowisko ministra edukacji i nauki. Poseł PiS z powodu zakażenia koronawirusem nie mógł wziąć udziału w zaprzysiężeniu z udziałem pozostałych członków rządu.

W rozmowie z Radiem Maryja Czarnek przedstawił priorytety funkcjonowania połączonych działów administracji rządowej. - Wolność nauki, brak zgody na dyktaturę światopoglądu lewicowo-liberalnego, która przejawiała się w częstych postępowaniach dyscyplinarnych w stosunku do naukowców, którzy wypowiadali się nie po myśli ideologów lewicowo-liberalnych, i zdrowa nauka w szkołach podstawowych - wszystko w jednej całości, kompatybilne ze sobą i w ciągłym procesie nauczania naszych dzieci od przedszkola po uniwersytety - mówił minister.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Edukacja
Próba przekupstwa i erotyczne SMS-y. Afera wokół rektora Mirosława Minkiny
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Edukacja
Nauczyciele dostaną podwyżki przed wyborami. Czy to celowe działanie MEN?
Materiał Promocyjny
5 różnic między studiami dwustopniowymi a jednolitymi, o których warto wiedzieć
Edukacja
Minister edukacji Estonii: musimy uczyć odróżniania prawdy od dezinformacji
Edukacja
Quo vadis, Edukacjo?