Reklama
Rozwiń
Reklama

Klęska „Naszego elementarza”. Pedagodzy chcą dużych zmian

Większość nauczycieli pierwszych klas uważa, że wprowadzenie do szkół rządowego podręcznika będzie miało fatalne skutki.

Aktualizacja: 03.03.2015 10:08 Publikacja: 02.03.2015 23:10

Klęska „Naszego elementarza”. Pedagodzy chcą dużych zmian

Foto: Ministerstwo Edukacji Narodowej

Takie wnioski płyną z badania, które na zlecenie „Rzeczpospolitej" przeprowadziła agencja badania rynku i opinii SW Research.

Po całym semestrze pracy z rządowym „Naszym elementarzem" o opinie postanowiliśmy poprosić nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. Na naszą ankietę odpowiedziało ok. 1,7 tys. pedagogów z całej Polski. 90 proc. z nich chce powrotu do starego rozwiązania, czyli sytuacji, w której to nauczyciel decyduje o wyborze podręcznika, z którego uczy.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Edukacja
Historia tak, pierniki nie – sprawdziliśmy, które wycieczki wyeliminowały tzw. godziny basiowe
Edukacja
Podcast „Szkoła na nowo”: Czy chłopcy mają w szkole trudniej?
Edukacja
Powrót prac domowych w szkołach jest praktycznie pewny. Decyzja już w październiku
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Edukacja
Czy obowiązkowe prace domowe wrócą do szkół? Barbara Nowacka określiła datę tej decyzji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama