Klęska „Naszego elementarza”. Pedagodzy chcą dużych zmian

Większość nauczycieli pierwszych klas uważa, że wprowadzenie do szkół rządowego podręcznika będzie miało fatalne skutki.

Aktualizacja: 03.03.2015 10:08 Publikacja: 02.03.2015 23:10

Klęska „Naszego elementarza”. Pedagodzy chcą dużych zmian

Foto: Ministerstwo Edukacji Narodowej

Takie wnioski płyną z badania, które na zlecenie „Rzeczpospolitej" przeprowadziła agencja badania rynku i opinii SW Research.

Po całym semestrze pracy z rządowym „Naszym elementarzem" o opinie postanowiliśmy poprosić nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. Na naszą ankietę odpowiedziało ok. 1,7 tys. pedagogów z całej Polski. 90 proc. z nich chce powrotu do starego rozwiązania, czyli sytuacji, w której to nauczyciel decyduje o wyborze podręcznika, z którego uczy.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Edukacja
Minister edukacji Estonii: musimy uczyć odróżniania prawdy od dezinformacji
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
Edukacja
Quo vadis, Edukacjo?
Edukacja
Podcast „Szkoła na nowo”: Skibidi, sigma - czyli w jaki sposób młodzi tworzą swój język?
Edukacja
MEN zmienia przepisy o frekwencji w szkole. Uczeń nie pojedzie na wakacje we wrześniu
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Edukacja
Rusza nowy podcast "Rz" poświęcony edukacji
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego