Reklama
Rozwiń
Reklama

Budżet partycypacyjny na UW: "Miękki papier toaletowy"

Oprócz projektów typu "wykonanie wiaty rowerowej przy akademiku", "zakup 15 defibrylatorów" czy "zakup komputerów do bibliotecznej czytelni" wśród pomysłów na wykorzystanie środków z budżetu partycypacyjnego na Uniwersytecie Warszawskim znalazł się projekt "Papier toaletowy nie wywołujący krwawienia odbytu". I został formalnie zatwierdzony.

Aktualizacja: 20.11.2017 10:28 Publikacja: 20.11.2017 09:39

Budżet partycypacyjny na UW: "Miękki papier toaletowy"

Foto: Fotorzepa/ Marta Bogacz

qm

Termin zgłaszania projektów minął w niedzielę. W puli studenckiego budżetu partycypacyjnego na Uniwersytecie Warszawskim jest 300 tys. zł, a pojedynczy projekt nie może przekroczyć kwoty 150 tys. zł.

Rafał Łojewski, student Wydziału Nauk Ekonomicznych, do budżetu zgłosił projekt "Papier toaletowy nie wywołujący krwawienia odbytu". Zakłada on przetarg na papier oraz "długoletnie dostarczanie przyzwoitych środków higienicznych". Zdaniem autora problem złej jakości papieru dotyczy całego uniwersytetu. Projekt zakłada "innowacyjne przejście (zakup) z dotychczasowego papieru powodującego u setek pracowników i studentów UW krwawienia w okolicach odbytu na zadowalająco miękki. Ta logistyczna zmiana znacznie poprawi stan polskiego szkolnictwa wyższego" - napisał student.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Edukacja
Historia tak, pierniki nie – sprawdziliśmy, które wycieczki wyeliminowały tzw. godziny basiowe
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Edukacja
Podcast „Szkoła na nowo”: Czy chłopcy mają w szkole trudniej?
Edukacja
Powrót prac domowych w szkołach jest praktycznie pewny. Decyzja już w październiku
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Edukacja
Czy obowiązkowe prace domowe wrócą do szkół? Barbara Nowacka określiła datę tej decyzji
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama