Dworczyk: Większe pieniądze wsypane do systemu dzisiaj nie mają sensu

- Jesteśmy gotowi na dopracowanie i dyskusję na temat propozycji, które położyliśmy na stole - zadeklarował Michał Dworczyk, szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, komentując trwający strajk nauczycieli. - Większe pieniądze wsypane do systemu dzisiaj nie mają sensu, dlatego że ten system wyczerpał swoje możliwości w takim kształcie, w jakim jest - ocenił.

Aktualizacja: 09.04.2019 08:48 Publikacja: 09.04.2019 08:37

Dworczyk: Większe pieniądze wsypane do systemu dzisiaj nie mają sensu

Foto: tv.rp.pl

qm

Dworczyk powiedział w TVN24, że rząd zamierza zwiększać efektywność systemu edukacji. - Mamy do czynienia przez ostatnie 8 lat z taką sytuacją, że liczba nauczycieli wzrosła o 9 procent, a liczba uczniów spadła o 16 procent. Jeżeli dosypiemy pieniędzy tak, że zadowolimy nauczycieli, to za rok spotkamy się dokładnie z takimi samymi problemami - zauważył.

- My wiedzieliśmy, jak duże jest oczekiwanie podwyżek i co więcej, trzeba powiedzieć, podwyżek które nauczycielom należą się. To słuszne oczekiwanie - zastrzegł.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Edukacja
Podcast „Szkoła na nowo”: Skibidi, sigma - czyli w jaki sposób młodzi tworzą swój język?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Edukacja
MEN zmienia przepisy o frekwencji w szkole. Uczeń nie pojedzie na wakacje we wrześniu
Edukacja
Rusza nowy podcast "Rz" poświęcony edukacji
Edukacja
Marcin Smolik odwołany ze stanowiska szefa CKE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Edukacja
Ćwiek-Świdecka: czy wyniki Szkoły w Chmurze na pewno są takie złe?