Barka Edukacyjna - nowy projekt ministra Przemysława Czarnka

Minister edukacji i nauki Przemysław Czarnek podpisał w czwartek list intencyjny w sprawie Barki Edukacyjnej - nowego projektu swojego resortu.

Publikacja: 20.01.2022 16:24

Minister edukacji i nauki Przemysław Czarnek

Minister edukacji i nauki Przemysław Czarnek

Foto: PAP/Rafał Guz

Założenia nowego projektu Przemysław Czarnek przedstawił na konferencji prasowej w Ślężanach (woj. mazowieckie). Na miejscu byli również wiceminister infrastruktury Marek Gróbarczyk i prezes PGW Wody Polskie Przemysław Daca.

Jak tłumaczył Czarnek, nowy projekt MEiN ma być pomocą dydaktyczną, którą nauczyciele wykorzystają podczas wyjazdów z uczniami.

- Barka Edukacyjna będzie uczyła i kształciła dzieci i młodzież w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego, ale w ogóle wszystkiego, co związane jest z problemami dotyczącymi wody. Woda to jest rzecz, bez której nie jesteśmy w stanie żyć - tłumaczył minister.

Zdaniem Czarnka, trzeba uczniom zwrócić uwagę na problem niedostatku wody. 

Barki mają powstawać w całej Polsce i będą tam organizowane wycieczki w ramach programu Poznaj Polskę - zapowiedział minister.

Założenia nowego projektu Przemysław Czarnek przedstawił na konferencji prasowej w Ślężanach (woj. mazowieckie). Na miejscu byli również wiceminister infrastruktury Marek Gróbarczyk i prezes PGW Wody Polskie Przemysław Daca.

Jak tłumaczył Czarnek, nowy projekt MEiN ma być pomocą dydaktyczną, którą nauczyciele wykorzystają podczas wyjazdów z uczniami.

Edukacja
Podcast „Szkoła na nowo”: Skibidi, sigma - czyli w jaki sposób młodzi tworzą swój język?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Edukacja
MEN zmienia przepisy o frekwencji w szkole. Uczeń nie pojedzie na wakacje we wrześniu
Edukacja
Rusza nowy podcast "Rz" poświęcony edukacji
Edukacja
Marcin Smolik odwołany ze stanowiska szefa CKE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Edukacja
Ćwiek-Świdecka: czy wyniki Szkoły w Chmurze na pewno są takie złe?